Moje Muzeum Pocztówek 58 Wielkanoc na pocztówkach

 Najładniejsze pocztówki Wielkanocne, o treści religijnej, w mojej kolekcji.

Ilustracją tych kartek są przeważnie obrazy znanych malarzy, którzy specjalizowali się w tematyce religijnej:

1.Malarz niewymieniony na rewersie pocztówki :Wjazd Jezusa do Jerozolimy.

IMP Wielkanoc1_0001

2.Paolo Veronese :Zmartwychwstanie Chrystusa.

IMP Wielkanoc2

3.Francesco Solimena :Nie dotykaj mnie.

IMP Wielkanoc3

4.Malarz niewymieniony :Zmartwychwstanie Chrystusa.

IMP Wielkanoc4

5.Tiziano Vecello :Zmartwychwstanie.

IMP Wielkanoc5

6. Alvise Benfatto :Zmartwychwstanie Chrystusa.

IMP Wielkanoc6

7. Giotto di Bondone :Nie dotykaj mnie.

IMP Wielkanoc7

8.Gerard Seghers : Zmartwychwstanie Chrystusa.

IMP Wielkanoc8_0001

9.Paolo Caliari : Zmartwychwstanie.

IMP Wielkanoc9

10.Malarz niewymieniony : Chrystus Zmartwychwstały.

IMP Wielkanoc10

11. Malarz niewymieniony : Chrystus wychodzi z grobu.

IMP Wielkanoc11

12.Juan de Flandes : Zmartwychwstanie.

IMP Zmartwychwstanie

13.Skany kilku najładniejszych znaczków z prezentowanych kartek wielkanocnych.

IMP znaczki

Wszystkie przedstawione kartki są po obiegu pocztowym i były przesłane do mnie i do mojej żony.Wśród wielu życzeń które są na jednej z otrzymanych, przed kilkoma dniami kartek, jest następujące:,,Abyśmy wszyscy te Święta,, przeżyli” a   nie ,,przeżuli”.Ponieważ to życzenie bardzo mi się spodobało,więc tego samego życzę czytelniczkom i czytelnikom naszego bloga.

 

Skomentuj

