Moje Muzeum Pocztówek 21 Pocztówki bliźniacze

Znajdź różnice:

Przeglądając pocztówki z tematu: Miasta Polski, szukałem  dubletów do wymian lub do sprzedaży. I gdy już wyłowiłem ,podwójne to okazało się , że część z nich , nimi nie jest , gdyż troszkę różni się  między sobą. Nazwałem je bliźniaczymi i przełożyłem do specjalnej przegródki.

Przypomniała mi się wtedy zabawa gazetowa sprzed kilkunasty laty. W gazetach były zamieszczane bardzo podobne dwa rysunki różniące szczegółami i zadaniem czytelników było znalezienie wszystkich np 15 różnic.

Chcę dziś zachęcić do podobnej małej zabawy. Będzie ona polegać na wytypowaniu dwu par pocztówek, spośród przedstawionych czterech, które minimalnie różnią się pomiędzy sobą?,i ustalenia które ujęcie było pierwsze w danej parze? , oraz jaki  czas upłynął pomiędzy oboma ujęciami w danej parze?

Aby dać szansę kilku osobom/mam nadzieję/ które, wezmą udział w zabawie, proszę by pierwsza /-e/osoba/-y/w rubryce Dodaj komentarz napisał/-y/krótko: Mam odpowiedź.

1 i 2.Bydgoszcz.Aleje 1 Maja.

IMP Bydgoszcz

3 i 4.Warszawa.Rynek Starego Miasta

IMP Rynek

5 i 6.Warszawa.Trasa W-Z.

IMP tunel

7 i 8.Warszawa.Teatr Wielki

IMP Teatr W

Powyższe pocztówki dowodzą, że fotograf robiący zdjęcie dla przyszłej pocztówki wykonywał co najmniej dwa ujęcia.

W następnym Wpisie:Pocztówki z Australii

2 thoughts on “Moje Muzeum Pocztówek 21 Pocztówki bliźniacze

  1. Jeden z najciekawszych blogów na jakie natknęłam się.A czy mógłby Pan w kolejnym wpisie zaprezentować najładniejsze i najciekawsze pocztówki ze swojej kolekcji?.Zosia

    Lubię

Skomentuj

