Moje Muzeum Pocztówek 14 Egzotyka na pocztówkach cz.2

cd.

Egzotyka i osobliwości z mojej kolekcji

9.Tradycyjny sposób transportu na Dominice.

IMP Dominika

10.Różnorodny transport w Bangladeszu.

IMP Bangladesz

11.Nepal.Dziewczynka z plemienia Szerpów niesie siano w koszu/doko/.

IMP nepal

12.Transport świń na targ w Wietnamie. Ciekaw jestem czy ktoś zliczy, ile świnek jest przewożonych na tym motocyklu?

IMP Wietnam

13.Pływające sztuczne wyspy mieszkalne plemienia ,,Uros”na jeziorze Titicaca w Peru.

IMP Peru

14.Kambodża. Życie poza miastem.

IMP Kambodza

15.Życie na wsi w Belize. Pocztówkę tę otrzymałem od pp.Grażyny i Marka Ładomirskich podróżujących w 2014 r., po krajach Ameryki Południowej i Środkowej.Państwo Ładomirscy przysłali mi ponadto pocztówki z:Boliwii,Kolumbii,Nikaragui i z Peru za co Im serdecznie dziękuję.O ich pasjonujących podróżach można przeczytać w internecie na wordpress.com wpisując w wyszukiwarkę hasło:gmladomirscy.

 

IMP Belize

Pocztówki z poz.:9,14 i 15 są po obiegu pocztowym.

W następnym Wpisie napiszę o posiadanych pocztówkach zagranicznych/po obiegu pocztowym/ jak też o tym  jakich jeszcze poszukuję.

2 uwagi do wpisu “Moje Muzeum Pocztówek 14 Egzotyka na pocztówkach cz.2

Skomentuj

