Moje Muzeum Pocztówek 11 Pchli targi

Antykwariaty, Giełdy staroci, Jarmarki, Pchli targi:

Zdecydowaną większość pocztówek z mojej kolekcji zakupiłem na krajowych pchlich targach,zwanych giełdami staroci oraz w wybranych antykwariatach.Sporo pocztówek nabyłem też na Jarmarku Bytomskim oraz na Jarmarku Dominikańskim w Gdańsku,którego tradycja sięga XIII w.Skany przedstawiają niektóre z tych miejsc zakupów:

1. Antykwariat Rara Avis w Krakowie

IMP antykwariat

2. Giełda staroci na Kole/Warszawa/. Ponieważ nie mam pocztówki przedstawiającej tą giełdę,   prezentuję zdjęcie wykonane na niej 19. 10. 2012 r.

IMP Giełda Koło

3. Jarmark Bytomski

IMP Bytom jarmark

4. Pchli targ w Amsterdamie.  Ciekawostką jest to, że czynny jest codziennie /z wyjątkiem niedziel !/

IMP pchli targ

W następnym Wpisie będzie o całostce pocztowej,marginaliach filokartystycznych i o przechowywaniu pocztówek

Skomentuj

